Підписатися на RSS

Науково-методична проблема школи:

Використання компетентнісно зорієнтованих технологій розвитку особистості на засадах створення сприятливого освітнього середовища в контексті нової української школи


ОСНОВНІ ЗАВДАННЯ ТА ФОРМИ МЕТОДИЧНОЇ РОБОТИ В ШКОЛІ:
  • забезпечення високого наукового та методичного рівня викладання;
  • оволодіння системою моніторингу результативності своєї педагогічної діяльності кожним вчителем та планування подальшої роботи, направленої на підвищення професійної майстерності;
  • вивчення та застосування нових навчальних планів, програм, підручників, посібників тощо;
  • удосконалення форм роботи по запровадженню нетрадиційних форм і методів організації навчання, інноваційних технологій та передового педагогічного досвіду;
  • заохочування та залучення вчителів до науково-дослідницької та експериментальної роботи;
  • активізація роботи школи молодого вчителя;
  • активізація роботи предметних методичних комісій та творчих груп вчителів з актуальних питань навчально-виховного процесу;
  • впровадження в навчальний процес особистісно – орієнтованих технологій;
  • організація, інформаційно – методичне і нормативно-правове супроводження роботи з метою реалізації нормативно-законодавчих документів та програм з питань соціального захисту дітей.

ФОРМИ НАУКОВО-ТЕОРЕТИЧНОЇ ТА МЕТОДИЧНОЇ РОБОТИ:

  • колективні форми роботи:
  • педагогічна рада;
  • методична рада;
  • науково-практична конференція;
  • методичні наради;

групові форми роботи:

  • предметні методичні комісії;
  • творчі групи;
  • школа молодих учителів;
  • предметні тижні;
  • семінари-практикуми;
  • педагогічні читання;

індивідуальні форми роботи:

  • стажування;
  • методичні консультації;
  • співбесіди;
  • наставництво;
  • аналіз уроків;
  • робота над науково-методичною проблемою;
  • атестація вчителів, творчі звіти;
  • курси підвищення кваліфікації.

/Files/images/2020-2021_nr/dyalnst_zakladu/StryktyraMR.jpg

Кiлькiсть переглядiв: 1020