Підписатися на RSS

Тиждень математики

БЛЕЗ ПАСКАЛЬ

«Предмет математики настільки серйозний, що корисно не втрачати можливостей зробити його цікавим»

/Files/images/tijden_matematiki/Слайд1.JPG

/Files/images/tijden_matematiki/Слайд2.JPG

/Files/images/tijden_matematiki/Слайд3.JPG

/Files/images/tijden_matematiki/Слайд4.JPG

/Files/images/tijden_matematiki/Слайд5.JPG

«Екскурсія по місту математичних фантазій»

Учнів 7-Б та 7-В класів дуже зацікавила «Екскурсія по місту математичних фантазій». У змаганнях взяли участь 3 команди, які відвідали Площу жартівливих задач, «Квадратний бастіон», картинну галерею, Зачарований будинок. За правильно виконані завдання команди отримали «кмітлики». Завершилася екскурсія цікавою грою «Не зіб’юся”.

Галерея "Екскурсія по місту математичних фантазій"

Весела математична вікторина


28 листопада для учнів 8-В та 8-Г класів вчителями математики Сірою Л.І. та Дудовою К.К. була запропонована «Весела математична вікторина», під час якої діти не тільки відповідали на запитання та розв’язували цікаві задачі, а й показали, що володіють почуттям гумору, вміють підтримувати один одного; виявляють вміння знайти розв’язання до складних логічних задач.


Галерея "Весела математична вікторина"

Конкурс веселих математиків

30 листопада між учнями 5-А і 5-В класів відбулись математичні змагання «Конкурс веселих математиків», під час якого діти розв’язували цікаві завдання. В ході змагань школярі отримали емоційно-позитивний заряд. Кожен із них, враховуючи свої індивідуальні особливості та інтереси, міг працювати із захопленням. Під час заходу учні дізналися багато цікавого, нового, пізнавального і корисного з математики.


Галерея "Конкурс веселих математиків"

Математичний брейн-ринг

Наприкінці тижня 1 грудня між 9-А та 9-В був проведений «Математичний брейн-ринг», метою проведення якого було сприяння подальшому розвитку пізнавальних здібностей учнів; розвивати інтуїцію, кмітливість, ерудицію учнів; учити учнів робити висновки; розвивати математичну допитливість та ініціативу; сприяти розвитку навичок міжособистісного спілкування; виховувати стійкий інтерес до математики, культуру математичного мислення. Змагання проходили в два етапи та складалися з 5 турів: «Далі-далі», «Підказки», «Анаграми», «Тест», «Брейн-ринг». Із поставленими завданнями діти справились, впевнено відповідали на запитання, були активними. Дуже приємно, що дев’ятикласники можуть не тільки розв’язувати цікаві та логічні задачі, а й вміють підтримувати один одного. У результаті, в першому етапі перемогла команда з 9-А класу, а в другому – команда з 9-В класу.

Галерея "Математичний брейн-ринг"

Кiлькiсть переглядiв: 6875